Show simple item record

dc.contributor.advisorAbrahams, Mary Janees_CL
dc.contributor.authorAcevedo A., María Josées_CL
dc.contributor.editorFacultad de Educaciónes_CL
dc.contributor.editorEscuela de Educaciónes_CL
dc.contributor.editorCarrera de Pedagogía en Ingléses_CL
dc.date.accessioned2014-12-29T18:41:45Z
dc.date.available2014-12-29T18:41:45Z
dc.date.issued2010es_CL
dc.identifier.urihttp://repositorio.uahurtado.cl/handle/11242/6001
dc.descriptionLicenciado en Educación y Letras Inglesases_CL
dc.descriptionDisponible Portada y Tabla de Contenidoes_CL
dc.format.extent[78] h.es_CL
dc.language.isoeses_CL
dc.publisherUniversidad Alberto Hurtadoes_CL
dc.subject.lcshLenguaje y lenguas -- enseñanza básicaes_CL
dc.subject.lcshInglés -- enseñanza -- hablantes extranjeroses_CL
dc.titleQuestion research, why do the students in third grade have a better performance in practical activities and test, than in traditional written activities and tests?: hypothesis, students feel comfortable with experiential activities because they learn in natural method. On the other hand, traditional written activities are common and boring for studentses_CL
dc.typeTesises_CL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Universidad Alberto Hurtado
 © 2002-2015  DuraSpace - Modificado por Biblioteca UAH